TIDA Workshop. Aristotle. De anima I

Wann? Freitag und Samstag, 15.und 16.12.2023. Wo? Carl Friedrich von Weizsäcker-Zentrum, Doblerstraße 33, 72074 Tübingen

30.10.2021

Workshop: Präsentationen von Hausarbeiten zu Aristoteles‘ Metaphysik Buch Lambda (XII) / Workshop with presentations of term papers on Aristotle’s Metaphysics Book Lambda (XII)

Am Samstag, dem 30. Oktober, von 14 bis 18 Uhr in der Burse werden Studierende aus Tübingen und aus Heidelberg einige besonders fruchtbare Hausarbeiten vorstellen im Anschluss ans gemeinsame Seminar (SS21) von Prof. Dr. Klaus Corcilius (Tübingen) und Prof. Dr. Colin Guthrie King (Heidelberg) zu Aristoteles‘ Metaphysik Buch Lambda (XII).

On Saturday, October 30th, from 2 to 6 p.m. in the Burse, students from Tübingen and from Heidelberg will present some particularly fruitful term papers in connection with the joint seminar (SS21) of Prof. Dr. Klaus Corcilius (Tübingen) and Prof. Dr. Colin Guthrie King (Heidelberg) on Aristotle’s Metaphysics Book Lambda (XII).