Murder, They Wrote: Genre and Collaboration in the Detection Club Novels, in: Genre: Forms of Discourse and Culture 55.2 (2022), S. 117–139.
'The Graves When They Open, Will Be Witnesses Against Thee': Mass Burial and the Agency of the Dead in Thomas Dekker’s Plague Pamphlets, in: Sebastian Becker / Philip Schwyzer / Estella Weiss-Krejci (Hgg.): Interdisciplinary Explorations of Postmortem Interaction. Dead Bodies, Funerary Objects, and Burial Spaces Through Texts and Time, Cham 2022, S. 211–229.
(Zusammen mit Bauer, M. / Rogalski, S. / Zirker, A.) Englands Helicon, in: The Literary Encyclopedia 14. Oktober 2021, URL: https://www.litencyc.com/php/sworks.php?rec=true&UID=39340 (letzter Zugriff 15. Okt. 2021)
(Zusammen mit Bauer, M. / Rogalski, S. / Zirker, A.) Tottel‘s Miscellany, in: The Literary Encyclopedia 30. August 2020, URL: https://www.litencyc.com/php/sworks.php?rec=true&UID=39340 (letzter Zugriff: 01. März 2021)
(Zusammen mit Bauer, M. / Rogalski, S. / Zirker, A.) Richard Tottel, in: The Literary Encyclopedia., 28. Juli 2020, URL: https://www.litencyc.com/php/speople.php?rec=true&UID=4429 (letzter Zugriff: 01. März 2021)
"The Narrating Serpent: Two Distinct Representations of Authorship in Thomas Nashe’s The Unfortunate Traveller," in: Cynthia Cravens (Hg.): Geniuses, Addicts, and Scribbling Women: Portraits of the Writer in Popular Culture, Lanham, MD 2020, S. 49–80.
Married to the City: The Early Modern Lord Mayor’s Show between Emblematics and Ritual. Heidelberg: Winter 2019. Anglistische Forschungen.
“#MeToo? Lumpenpüppchen und reaktionäre Travestien auf den Bühnen in Nordrhein-Westfalen.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2017/18. With Jan Mosch and Roland Weidle. Shakespeare Jahrbuch 155 (2019).
“’You Want It Darker’: Shakespeares Zombies in Nordrhein-Westfalen.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2016/17. With Jan Mosch and Roland Weidle. Shakespeare Jahrbuch 154 (2018): 181-201.
“The Allegorical X-Men: Emblems, Comics and the Allegorical Potential of Text/Image Hybrid Genres.”Imagetext, Interdisciplinary Comics Studies 9.1 (2017). University of Florida. Web.
“‘All for your delight’: Politik und Plattitüden an Rhein und Ruhr.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2015/16. With Jan Mosch and Roland Weidle. Shakespeare Jahrbuch 153 (2017): 179-196.
“Konzepttheater – bis auf die Unterhosen: Shakespeare in NRW.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2014/15. With Jan Mosch and Roland Weidle. Shakespeare Jahrbuch 152 (2016): 189-210.
“Schwarz-Weiß-Malerei, Partytiere und metatheatrale Versuche: Shakespeare in NRW.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2013/14. With Melanie Heermann, Jan Mosch, and Roland Weidle. Shakespeare Jahrbuch 151 (2015): 173-85.
“Morte Jack: The Evocation of Malory’s Arthur, Guenivere and Lancelot in Graham Swift’s Last Orders.” Connotations 24.2 (2014/15): 271-88.
“Rollenspiele, Dokudrama, Pastiche und Experimente: Shakespeare an Rhein und Ruhr.” Theaterschau der Shakespeare-Inszenierungen 2012/13. With Melanie Heermann, Jan Mosch, Jennifer Riediger, Roland Weidle, and Jonas Wrede. Shakespeare Jahrbuch 150 (2014): 173-85.
“Shakespeare’s Tempestivity: Veritas Filia Temporis and The Tempest.” Shakespeare Seminar Online 12 (2014): 13-36. Web.